Možnost zahrát si nové AAA tituly i na iPhonu měla být revoluční bombou, ale...
Apple při představení řady iPhone 15 jako jednu z novinek ukázal možnost hrát AAA hry na telefonech iPhone 15 Pro a Pro Max, což mělo představovat poměrně revoluční krok v rámci mobilního hraní. Jak se ale ukazuje, příliš zájmu mezi platícími zákazníky tato možnost nevzbuzuje.
Podle zpráv mobilegamer sice hry zdarma stáhlo poměrně dost lidí, ale zaplatit za ně plnou cenu? K tomu se odhodlaly pouze jednotky tisíc. Prvními velkými hrami, které se na telefony Apple dostaly, byl Resident Evil 4, Resident Evil Village a Death Stranding. Resident Evil 4 si za půl roku mělo koupit pouze 7 tisíc lidí. U Village to potom bylo ještě o více než tisícovku méně. Dvacet dolarů za Death Stranding potom zaplatilo asi deset tisíc hráčů.
Dalším titulem, který na iPhone zamířil, byl Assassin's Creed Mirage. Ten už nemohl těžit ani ze zvědavosti hráčů, kteří by třeba chtěli vyzkoušet, jak AAAčka na iPhonu vypadají a jeho prodeje se údajně pohybují někde mezi třemi až šesti tisíci prodanými kusy.
Vypadá to tak, že velkým AAA hrám na iPhonech zatím moc pšenka nepokvete a i nadále zůstanou preferencí mobilních hráčů spíše levnější indie hry.