Anthem naučil Bioware soustředit se na to, v čem je skvělý, tvrdí kreativní ředitel Dragon Age Veilguard
Anthem byl možná velkým zklamáním, vedoucí nejnovějšího projektu ze světa Dragon Age si ale myslí, že šlo pro studio o důležitou lekci.
V nejnovějším rozhovoru pro časopis Edge se John Epler, kreativní ředitel nejnovějšího Dragon Age Veilguard, rozpovídal o vývoj Anthem a o tom, že vytvářet multiplayerovou střílečku rozhodně nebylo pro Bioware tím nejrozumnějším rozhodnutím. "Jsme studio, které se vždy točilo kolem vytváření spletitých příběhů a příběhových zážitků," řekl Epler. "V Anthem mě těší mnoho věcí, na projektu jsem se ostatně podílel přes rok a půl. Ale nalijme si čistého vína, Bioware vyvíjel hru, jejíž herní mechanismy jsme neměli zcela pevně v ruce."
"Pro mě a tým bylo nejdůležitější zjištění, v čem jsme opravdu dobří a v budoucnu se soustředit právě na to," dodal.