Úspěchy panáčka z dílny Team Asobi očividně přesvědčily PlayStation, že by si ho měl hýčkat.
Astro Bot je pro PlayStation nesmírně důležitý. Tvrdí to šéf SIE Herman Hulst, podle kterého je důležité, aby se PlayStation dokázal pohybovat napříč žánry a udržoval tak svoji značku zajímavou pro široké publikum. "Astro je pro nás velmi, velmi důležitý. Měli jsme předinstalovanou hru na PlayStationu 5, kterou si zamilovaly miliony a myslím, že to je základ pro to, abychom vydali další hru. Je pozoruhodné, že tak malý tým dokáže dodat hru, která je tak velká a oslavuje vše, co vzniklo v PlayStationu," vysvětloval Hulst svůj obdiv.
"Je nesmírně důležité, aby PlayStation Studios tvořilo hry v různých žánrech a také pro rodinný trh, který je pro nás klíčový. Je zajímavé, že Nico i já jsme na začátku projektu mluvili o platformerech a o tom, kolik skvělých z nich pochází z Japonska. Tak trochu jsem vtipkoval, když jsem říkal, že bychom tyto hry měli brát jako pomyslnou laťku. Jsem ale nesmírně rád, že nyní jí dosahujeme," popisoval Hulst svoji spokojenost.
Astro Bot se stal okamžitým hitem při svém vydání a přinesl obrovskou radost pro všechny hráče, kteří mají přehled o tvorbě PlayStationu a i těm, kteří toto povědomí nemají. Hra těží především z kreativního využití možností PS5 a stala se nejlépe hodnoceným titulem letošního roku.