Chystaný survival Blizzardu nevznikne. Vývoj zrušené hry údajně trval šest let

Chystaný survival Blizzardu nevznikne. Vývoj zrušené hry údajně trval šest let
Martin Havel
Martin Havel
26. ledna 202411:58

Dlouhé roky práce vývojářů končí v koši.

Microsoft ve čtvrtek propustil asi devatenáct set lidí své herní divize a mezi nimi byli zaměstnanci Xboxu, Bethesdy i Activision Blizzardu. Na své pozici skončil mimo jiné i prezident Blizzardu Mike Ybarra a šéf designu Allen Adham. Došlo také ke zrušení Survival hry, která se veřejnosti krátce odhalila v roce 2022. Na jejím vývoji se už nepokračuje. Dle zdrojů Bloombergu přitom byla ve vývoji již šest let.
Hra měla být inspirovaná tituly jako Minecraft či Rust a nesla kódové označení Odyssey. Dle uniklého emailu by se někteří ze zaměstnanců pracujících na Odyssey měli přesunout na nové nadějné projekty Blizzardu, které jsou v rané fázi vývoje. Ke zrušení podle Bloombergu došlo kvůli technickým potížím s enginem Synapse, na kterém měl chystaný survival běžet.
"Jakkoliv obtížné toto rozhodnutí je, experimentování a riskování jsou součástí historie Blizzardu a našich kreativních procesů. Myšlenky, které si najdou cestu do her se někdy stanou hrami samotnými. Začít s něčím zcela novým je jednou z nejtěžších věcí v herním světě a jsme vděční lidem, kteří nás u tohoto projektu podporovali," vyjádřil se ke zrušení mluvčí Blizzardu Andrew Reynolds.

Doporučujeme

Články z jiných titulů