Podle nových zpráv mohl v Toys For Bob vzniknout i pátý Crash, ale Activision chtěl radši live service hry.
Informace o zrušení dalšího Crashe Bandicoota se na internetu objevily před pár měsíci, kdy se o něm nenápadně zmínil jeden z umělců, který měl na hře pracovat. Nyní vyplouvají na povrch další informace o tom, proč projekt nakonec nevznikl. Podle herního historika Liama Roberstona totiž hra byla ve velmi brzké fázi produkce, když Activision zatáhl za ruční brzdu kvůli nízkým prodejům Crashe Bandicoota 4. Ve stejné době měl Activision navíc zaříznout i další singleplayerové projekty, jako pokračování Tony Hawk’s Pro Skater.
Po vydání Crash Bandicoot 4: It’s About Time měla malá skupina vývojářů pracovat na vizi pro pokračování série, které mělo přijít ve formě přímého navázání na čtyřku. Vznikaly již i umělecké koncepty a nástřely příběhu. V jednom z nich mělo dojít i ke spojení Crashe a Spyra s tím, že obě postavy měly být hratelné. Nakonec tak ale hra nevznikla a fanoušci Crashe mohou pouze smutnit.
Nedávno ránu dostaly také naděje na to, že by se o další podobný titul staralo studio Toys For Bob, které se rozhodlo vydat na dráhu nezávislého studia a rozloučilo se s Microsoftem i když i nadále plánují se společností spolupracovat.