Další projekt tvůrců hitu Palworld nemusí být nutně velkou hrou, říká šéf studia

Další projekt tvůrců hitu Palworld nemusí být nutně velkou hrou, říká šéf studia
Michal Maliarov
Michal Maliarov
7. srpna 202411:18

Palworld přinesl před nějakou dobou svým tvůrcům nečekaný a obrovský úspěch. To ale dle všeho na jejich další hru nebude mít velký vliv.

Palworld vzal svět útokem a přinesl studiu Pocketpair nejen velký úspěch, ale také solidní nášup chechtáků. V rozhovoru pro GameSpark se však šéf studia Takuro Mizobe rozpovídal o budoucnosti studia a dalších projektech. Obří úspěch Palworldu totiž na osobitý indie přístup podle všeho nebude mít žádný vliv a další hra studia nebude obřím počinem.
"Napřed jsme vytvořili Overdungeon, a hře se dařilo. Pak jsme přišli s Craftopia, a i ta hra slavila úspěch. Většinu zisků jsme vždy nasoukali do dalšího projektu a nejinak tomu bylo v případě Palworldu," řekl Mizobe. "Ačkoliv o tom ale nerad mluvím, zisky Palworldu se oproti předchozím hrám dostaly do řad desítek miliard yenů. Kdybychom vytvářeli naši další hru se stejným přístupem jako dříve, byla by to AAA hra obrovských rozměrů."
"Na to ale není naše studio dostatečně vyzrálé a zkušené a hlavně nemáme na to nastavené systémy," dodal. "Chceme pokračovat v indie stylu a zkoušet lákavé a unikátní nápady. Je skvělé mít velký rozpočet, ale nemůžeme utrácet mimo naše možnosti."
Partnerem rubriky Novinky je Česká spořitelna.

Doporučujeme

Články z jiných titulů