CI Games nehodlají své hry vystavovat politicky a společensky riskantním tématům.
CI Games na meetingu s investory dostali otázku na tělo, která se ptala na jejich politiku ohledně DEI v počítačových hrách. Šéf společnosti Ryan Hill na otázku odpověděl se zcela jasným postojem. Politika diverzity, rovnosti a inkluze není něčím, co by do svých her CI Games chtěli tlačit. "Některé hry v poslední době využily svoji příležitost a použily i určité politické a společenské agendy. Je ovšem zjevné, že spousta hráčů si těchto věcí příliš necení a viděli jsme, že řada velkých titulů v minulém roce komerčně zklamala," naznačuje Hill, že právě "woke" tématika je jedním z důvodů, proč některé velké tituly selhaly.
"Hry budeme vždy vyvíjet tak, aby si je hráči co nejvíce užili a zároveň nám jako takové přinesly úspěch. Nebudeme tedy do her zapojovat sociální ani politickou agendu, protože je to velmi riskantní," vysvětlil dále, že zapojení těchto témat do her nese velká rizika v podobě odporu hráčů a následných nízkých prodejů. Vypadá to tak, že CI Game se hodlají řídit úslovím "go woke, go broke".
Typickými příklady her, které podobnou politikou vzbudily nevoli hráčů jsou třeba tituly od Ubisoftu, kde si v nedávné době hráči stěžovali u Star Wars Outlaws na to, že hlavní hrdinka je záměrně zošklivená či u Assassin's Creed Shadows, kde zase Ubisoft vsadil do pozice samurajského hrdiny černocha. S podobnými problémy se musel popasovat také na podzim vydaný Dragon Age: The Veilguard a mnoho dalších titulů posledních let.