Forspoken mělo mít původně úplně jiný příběh. Vydavatel ale přišel s vlastním katastrofálním pojetím

Forspoken mělo mít původně úplně jiný příběh. Vydavatel ale přišel s vlastním katastrofálním pojetím

Square Enix opět zasáhl do vývoje hry a opět to nedopadlo dobře.

Akční open word Forspoken, který na Metacriticu nedopadl zrovna dvakrát nejlépe a pravděpodobně skončí jako další propadák společnosti Square Enix, měl mít původně úplně jiný příběh. Podle webu GameRadar měl Gary Whitta, autor původního scénáře, dostat za úkol sestavit tým a vytvořit svět a mytologii okolo něj. Po nějaké době za nim ale přišli manažeři a řekli, že všechno se restartuje a příběh bude takový, jakého se hráči ve finále dočkali.
Společnost jim zároveň neumožnila dále na projektu pokračovat a sám autor si není jistý, jestli se do hry dostalo vůbec něco z jejich původních návrhů kromě jména světa. Hra přitom netrpí jen nedostatky v oblasti scénáře, ale i daleko zásadnějšími problémy, které se vývojáři stále snaží vyřešit. Jde tak o další pravděpodobný příklad zásahu Square Enixu do vize autorů, který nedopadl zrovna dvakrát nejlépe.

Doporučujeme

Články z jiných titulů