Hideaki Itsuno končí v Capcomu. Legendární vývojář dovedl k úspěchu Devil May Cry i Dragon's Dogma
Třicet let trvající spojení je u konce.
Šéf vývoje kultovních sérií Devil May Cry i Dragon's Dogma odchází z Capcomu. Po třiceti letech se rozhodl svoje působení ve společnosti ukončit a začít tvořit jinde. Již od začátku září bude pracovat na nové hře, ale zatím neprozradil, kde to bude.
"Mám pro všechny své sledující oznámení: Na konci srpna opustím Capcom po třiceti letech a pěti měsících. Děkuju vám za vaši dlouhodobou podporu her a postav, za které jsem zodpovídal a doufám, že budete i nadále podporovat Capcom a jeho postavy. Od září budu tvořit novou hru v novém prostředí. Doufám, že vytvořím zábavné a krásné hry, které budou stejně, nebo i více zábavné a pamětihoedné jako ty, co jsem tvořil doposud. Sledujte mě pro další detaily o mém dalším výtvoru," oznámil Itsuno na sociální síti X.
Itsuno začal pracovat v Capcomu v roce 1994 a pracoval na mnoha méně známých projektech jako Star Gladiator, Rival Schools: United by Fate a dalších. Jeho nejslavnějším počinem se ale stala práce na Devil May Cry v čele jehož vývoje stál již od druhého dílu. Později stál také u zrodu Dragon's Dogma, které letos na jaře svým druhým dílem znovu uchvátilo svět. Pro fanoušky obou sérií nyní nastává doba temnoty a nejistoty toho, jak to s jejich oblíbenými značkami bude dál, protože Itsuno byl skutečnou ikonou komunit obou.