Šéf Bethesdy vysvětluje, proč tvoří tak obrovské hry.
Hry Bethesdy jsou bezesporu jedny z nejrozsáhlejších a nabízejí obrovskou porci obsahu, kterou navíc následně rozšiřují i autoři modifikací. Samotné hry jsou podle Todda Howarda tak obrovské z jednoduchého důvodu. Vývojáři Bethesdy totiž zřídka odstraňují jakýkoliv obsah a hry tak postupně bobtnají. "Moje práce je často být režisérem. Podobně jako u filmů. Musíte dát dohromady všechny ty části od umělců až po technologii, kterou tvoří naši vývojáři, aby vdechli našim hrám život," vysvětluje Howard svoji roli.
"A samozřejmě je tu spousta scénářů a questů i level designu. Je zde spousta částí našich her a já jsem ve skutečně unikátní pozici, kdy můžu pracovat s tolika jedinečnými lidmi a vše to spojovat. Ve skutečnosti škrtáme velmi málo z našich her. Proto jsou hry Bethesdy tak nezodpovědně velké," komentuje Howard.
Zatím posledním titulem Bethesdy je loňské sci-fi Starfield, které bylo jednou z nejočekávanějších her minulého roku. Aktuálně titul čeká na nové rozšíření Shattered Space, které má přinést další strhující příběhovou linku s hororovými prvky. Velikostně by expanze měla odpovídat Far Harbor rozšíření pro Fallout 4.