Pokud už si brousíte zuby na krásy Japonska, můžete se těšit na mapu podobné velikosti jako v Origins.
Simon Lemay-Comtois jakožto jeden z vedoucích vývoje v Ubisoft Quebec se rozpovídal o dalších podrobnostech chystaného Assassin’s Creed Shadows. Nejvíce hovořil o tom, jak bude vypadat herní Japonsko v podání Ubisoftu. "Je to asi podobná velikost jako v případě Origins. Takže menší mapa než u Valhally. I kolem Japonska najdeme dost vody, ale nebude to jako v případě Odyssey, kde půlka mapy byla voda. Máme ve hře nějaká pobřeží a velké jezero Biwa, ale mapa se bude velikostí podobat Origins," prozradil o tom, na jak velkém prostoru se budeme pohybovat.
"Japonsko je více hornaté. Jsou zde malé hory a údolí a právě v údolích je podle nás a našich skautovacích týmů to nejzajímavější. Na některých vrcholcích hor jsou potom zase úžasné chrámy, ale většinou je to jenom velmi příkrá cesta se spoustou křoví, jímž není moc důvodů procházet," pokračuje o tom, co bude v mapě nového Assassin’s Creed zajímavé.
"Příběh se odehrává především kolem středu Japonska, takže nebudeme odhalovat celé Japonsko. Měli jsme hrubou myšlenku, jakou plochu chceme pokrýt. Něco důležitého se bude dít v Kyotu, něco zase v Osace. Potřebujeme, aby tato místa byla věrná jak je to půjde. Jsou velmi zajímavá a my na nich zakládáme," pokračoval Lemay-Comtois o budování světa Assassin’s Creed Shadows.
Pokud tak máte rádi kochání se krásnými sceneriemi, Japonsko nového Assassina by vás mohlo potěšit. Na jeho prozkoumávání se můžeme těšit už od 15. listopadu, kdy hra dorazí na PS5, Xbox Series X/S a PC.