Kampaň pro Overwatch 2 doplatila na touhu vedení po snadných penězích. Naznačují to úniky informací

Kampaň pro Overwatch 2 doplatila na touhu vedení po snadných penězích. Naznačují to úniky informací

Mikrotransakce jsou zkrátka výnosnější.

Pokud jste si říkali, proč se Activision Blizzard rozhodl zrušit slibovanou kampaň pro Overwatch 2 společně s jejím systémem vývoje hrdinů a takřka nekonečnou znovuhratelností, odpověď je pravděpodobně naprosto jednoduchá. Podle úniku informací, na které upozornil například známý YouTube kanál Your Overwatch, přišlo rozhodnutí od nejvyššího vedení s tím, že projekt by nepřinesl zdaleka tolik peněz, jako nahnání stejné kapacity do mikrotransakcí v rámci standardního PvP režimu. Vývojářský tým okolo hry se sice údajně skutečně rozrůstá, jenže většina nových vývojářů pouze plodí další a další kosmetické předměty.
Nové informace pak vrhají světlo i na důvod odchodu Jeffa Kaplana, šéfa celého projektu Overwatch, z Blizzardu. Zdá se, že po oznámení Overwatch 2 se dozvěděl, že jeho vize zkrátka nedostane všechny potřebné prostředky a než aby musel fanouškům lhát, raději z firmy odešel. Blizzard tak čelí další katastrofě pro své PR. Zda je ale tohle začátek konce samotné hry se ještě uvidí.

Doporučujeme

Články z jiných titulů