Moje slova překroutili, vysvětluje Druckmann rozhovor se Sony. Jeho slova o redefinování mainstreamu prý nejsou přesná

Moje slova překroutili, vysvětluje Druckmann rozhovor se Sony. Jeho slova o redefinování mainstreamu prý nejsou přesná
Martin Havel
Martin Havel
27. května 202412:05

Šéf studia Naughty Dog uvádí věci na pravou míru.

Šéf vývojářského studia Naughty Dog Neil Druckmann vysvětluje, že Sony ho v článku s jeho rozhovorem citovalo poněkud nešťastně a vynechalo několik důležitých částí, které dodávaly jeho slovům kontext. Druckmann proto zveřejnil své kompletní vyjádření, které uvádí na pravou míru to, co přesně řekl.
"V editování mých rozsáhlých odpovědí v rozhovoru se SONY se ztratila některá má slova, kontext a záměr. Zde je moje odpověď v plné délce o naší další hře," vysvětloval Druckmann. Ve své celé odpovědi se hodně rozpovídal o tom, jak kvalitní seriálové adaptace prospívají hrám a jak mohou přilákat nové publikum, které doposud do her nebylo zainteresované. Zdůrazňoval, že právě pro tyto lidi mohou seriály být vstupní bránou do světa her. Slova o redefinování mainstreamového vnímání her díky další hře Naughty Dog ovšem nikde v Druckmannově odpovědi přímo nenajdete a je tak poměrně logické, že se rozhodl vše upřesnit.
Partnerem rubriky Novinky je společnost STR8.

Doporučujeme

Články z jiných titulů