Šéf Koei Tecmo prozradil, že kdyby nebyl zakladatelem a CEO, během vývoje Nioh by sám sebe vyhodil
Akční pecka Nioh měla ke svému vydání pořádně trnitou cestu.
Vývoj akčního samurajského soulslike titulu Nioh původně začínal úplně v jiném stylu a táhl se dlouhých 13 let. Šéf Koei Tecmo Yoichi Erikawa nyní prozradil, že by sám sebe za podobné eskapády vyhodil. Sám sebe totiž označil za hlavní důvod toho, že několikrát došlo ke kompletnímu vyhození projektu do koše a pokud by šlo o někoho jiného, nepochybně by přišel o práci.
"Vývoj trval 12 roků. Kdyby to byl někdo jiný pode mnou a dělal toto, rozhodně bych ho vyhodil. Potom, co jsme to třikrát předělali, udělali jsme skvělou hru. Nioh bylo vytvořené, když se Koei a Tecmo spojili a zkombinovali sílu obou společností do něčeho zábavného. Pro Koei to byly historické hry a pro Tecmo zase akční," vysvětloval Erikawa. Dále potom řekl, že i nyní sám kontroluje před vydáním nové hry a pokud v nich nejsou nové formy zábavy, vyžaduje přepracování hry.
Nioh se nakonec svého vydání po dlouhém vývoji dočkalo a stalo se nejlépe hodnocenou soulslike hrou, která nepochází z dílny FromSoftware. Titul si získal řadu fanoušků a dočkal se druhého dílu i vylepšené verze. Přesná čísla prodejů ale tvůrci nikdy neodhalili.