Vývojáři stojící za Immortals of Aveum považují vydání hry jako singleplayerovky za chybu.
Immortals of Aveum vyšlo minulý rok a jeho vývojáři bohužel nenašli u hráčů příliš úspěchů. Ačkoliv si hra nevedla vyloženě špatně z hlediska recenzí a hodnocení, její čísla z prodejů byla bídná. Jeden z bývalých zaměstnanců přitom pro IGN přinesl informaci, že rozpočet byl přes sto milionů dolarů.
"Immortals bylo jako první projekt studia masivně přepálené. Vývoj stál kolem pětaosmdesáti milionů dolarů a dalších čtyřicet dalo EA na marketing a distribuci. Snažit se dělat singleplayerovou AAA střílečku na dnešním trhu byl strašný nápad. Obzvlášť, když jde o novou značku běžící na Unreal Enginu 5," zaznělo od bývalého zaměstnance studia.
"Není to pokračování ani remake. Nemá to čtyři sta hodin ani otevřený svět. Ne všichni to zbožňovali, ale recenze byly slušné a na Steamu je hra hodnocená spíše pozitivně. Nikdo to ale nekupovat," vysvětluje bývalý vývojář svůj pohled.
Pro Studio Ascendant Studios měly špatné prodeje tvrdé následky. Téměř polovina zaměstnanců musela studio opustit. Hra vyšla v srpnu minulého roku na PS5, Xbox Series X/S a PC.