Ať už vydáte Concord, nebo úspěšnou pecku jako Marvel Rivals, vypadá to, že všechny cesty vedou ke stejnému cíli. Autoři Marvel Rivals navzdory úspěchu své hry musejí kousnout hořkou pilulku a jít o dům dál.
Herní průmysl je aktuálně skutečně nestabilní prostředí a znovu se to potvrzuje poměrně krátce po vydání hitu Marvel Rivals, který u hráčů sice uspěl, ale jeho vývojáři se i tak musejí se svojí prací rozloučit. Tedy aspoň část z nich, včetně jejich šéfa Thaddeuse Sassera.
"Je to tak divný průmysl. Můj skvělý a talentovaný tým, který právě vydal nesmírně úspěšnou novou značku Marvel Rivals pro NetEase Games... byl propuštěn. No co! Jsou to těžké časy pro všechny. Pojďme najít těmto úžasným lidem novou práci, protože my všichni potřebujeme jíst," vyjádřil se Sasser na LinkedInu.
K situaci se pro IGN vyjádřila i samotná společnost NetEease. Ta prozradila, že tým restrukturalizovala kvůli efektivitě vývoje hry, ale nespecifikovala, kolik lidí propouštění zasáhlo. "Nedávno jsme udělali obtížné rozhodnutí o úpravě struktury týmu pro vývoj Marvel Rivals. To vedlo ke zúžení designerského týmu v Seattlu. Ceníme si tvrdé práce a oddanosti těch, kteří jsou tímto zasažení," vysvětluje společnost. "Chtěli bychom ujistit naše fanoušky, že klíčová část vývoje i nadále pokračuje. Do evoluce a růstu hry investujeme více," stojí ve vyjádření NetEase.
Vypadá to tak, že po vyvinutí hry ji chce nyní NetEase udržovat v provozu a snížit náklady, které by na to byly potřeba. Jestli tím hra utrpí zatím zůstává otázkou, ale NetEase si tímto krokem rozhodně u komunity neudělali dobré očko.