Prémiový obsah ve hrách zdarma frčí. V Americe za něj platí 82 procent hráčů

Prémiový obsah ve hrách zdarma frčí. V Americe za něj platí 82 procent hráčů
Martin Havel
Martin Havel
19. července 20247:30

Jestli jste spoléhali na to, že prémiový obsah časem vymře, vypadá to, že jste se přepočítali.

Hráči čím dál více utrácejí za prémiový obsah ve hrách, které se dají pořídit zdarma. Ukazuje to nový průzkum State of Gaming od společnosti Comscore. Podle průzkumu totiž tento obsah nakupovalo v minulém roce ve hrách zdarma osmdesát dva procent amerických hráčů.
Další čísla z průzkumu potom ukazují, že téměř dvě třetiny dospělých aktuálně hrají hry. Naprostou většinu z tohoto čísla tvoří mileniálové, které potom doplňuje Gen Z. Téměř tři čtvrtiny hráčů potom hrají na více než jedné platformě a něco málo přes třetinu z nich využívá kombinaci PC a konzole.
Mezi mileniály i Gen Z je potom extrémně populární také esport. Ten v obou skupinách sleduje přes osmdesát procent hráčů a více než polovina se přímo do esportového obsahu zapojuje. To jsou rozhodně dobré zprávy především pro Mezinárodní Olympijský Výbor, který nedávno odsouhlasil pořádání oficiálně podporovaných olympijských her pro esportové tituly. Z těch nejpopulárnějších se ale budou moci objevit pouze některé tituly, protože hry, které zde budou, musejí stále splňovat olympijského ducha a nemůžeme tak moc očekávat, že bychom po sobě mohli na těchto událostech například střílet v populárních titulech jako je Counter-Strike či Call of Duty.
Partnerem rubriky Novinky je Česká spořitelna.

Doporučujeme

Články z jiných titulů