PlayStation je otevřený návratu starších značek

PlayStation je otevřený návratu starších značek
Martin Havel
Martin Havel
30. prosince 202411:54

Návrat slavných značek, které spí, je ve hře.

Návrat starých herních pecek je podle CEO PlayStationu Hermena Hulsta reálný. Společnost prý zvažuje návrat některých slavných sérií, které jsou již dlouho uložené u ledu. "Řada značek, které máme jsou důležitou součástí PlayStationu a neustále hledáme způsoby, jak využít starších značek i když tvoříme nové," vysvětluje Hulst.
"Naším cílem je vydávat hry od nejlepších tvůrců světa a dosáhli jsme mnoha úspěchů i prací s externími studii," komentuje dále spolupráci s třetími stranami. Letos PlayStation předem avizoval, že nemáme čekat žádné velké tituly, ale i přesto se do světa podíval Astro Bot, který se stal oslavou třiceti let PlayStationu a nakonec se setkal s obrovským úspěchem, když prodal přes milion a půl kopií a stal se hrou roku na The Game Awards. "Jsme nadšení, že hra byla tak skvěle přijatá komunitou se skóre 94 na Metacriticu. Výrazně také přispěla k tomu, že jsme dokázali více zacílit na mladší hráče a rodiny," pochvaloval si úspěchy Astro Bota Hulst.
Vypadá to tak, že i v budoucnu bude PlayStation chtít těžit ze starších značek a otázkou zůstává především to, zda to bude podobnou formou jako u Astra, kde se ikonické tituly objevovaly pouze v odkazech a nebo je PlayStation konečně přímo oživí. Rozhodně mezi staršími tituly jsou kousky, které by si to zasloužily. V posledních letech podobné možnosti prozkoumávají i další společnosti jako třeba Capcom, který se v dotaznících hráčů ptal, které návraty by si přáli a na The Game Awards také oznámil, že oživí značku Okami.
Partnerem rubriky Novinky je Česká spořitelna.

Doporučujeme

Články z jiných titulů