Návrat starých herních pecek je podle CEO PlayStationu Hermena Hulsta reálný. Společnost prý zvažuje návrat některých slavných sérií, které jsou již dlouho uložené u ledu. "Řada značek, které máme jsou důležitou součástí PlayStationu a neustále hledáme způsoby, jak využít starších značek i když tvoříme nové," vysvětluje Hulst.
"Naším cílem je vydávat hry od nejlepších tvůrců světa a dosáhli jsme mnoha úspěchů i prací s externími studii," komentuje dále spolupráci s třetími stranami. Letos PlayStation předem avizoval, že nemáme čekat žádné velké tituly, ale i přesto se do světa podíval Astro Bot, který se stal oslavou třiceti let PlayStationu a nakonec se setkal s obrovským úspěchem, když prodal přes milion a půl kopií a stal se hrou roku na The Game Awards. "Jsme nadšení, že hra byla tak skvěle přijatá komunitou se skóre 94 na Metacriticu. Výrazně také přispěla k tomu, že jsme dokázali více zacílit na mladší hráče a rodiny," pochvaloval si úspěchy Astro Bota Hulst.
Vypadá to tak, že i v budoucnu bude PlayStation chtít těžit ze starších značek a otázkou zůstává především to, zda to bude podobnou formou jako u Astra, kde se ikonické tituly objevovaly pouze v odkazech a nebo je PlayStation konečně přímo oživí. Rozhodně mezi staršími tituly jsou kousky, které by si to zasloužily. V posledních letech podobné možnosti prozkoumávají i další společnosti jako třeba Capcom, který se v dotaznících hráčů ptal, které návraty by si přáli a na The Game Awards také oznámil, že oživí značku Okami.