Předvést se na Opening Night Live na Gamescomu stojí pořádný balík. Za minutu dají tvůrci čtyři miliony korun
Propagovat své hry na Gamescomu není levná záležitost.
Tvůrci, kteří chtějí ukázat světu svoji tvorbu prostřednictvím Opening Night Live na Gamescomu se musejí pořádně plácnout přes kapsu. Jedna z nejvýznamnějších show světového gamingu totiž svým předvádějícím účtuje stovky tisíc dolarů za každou minutu. Web TechRaptor přinesl informaci, že v případě minutového spotu musejí na stůl autoři her položit asi 180 tisíc dolarů. Poloviční stopáž příliš neušetří a vyjde na 125 tisíc. Maximum jsou potom dvě minuty, za které si organizátoři účtují 288 tisíc dolarů. Opening Night Live tak šla cenou nahoru asi o polovinu oproti roku 2022. Levnější alternativou pro tvůrce je potom pre-show, ktera se pohybuje asi na polovičních částkách. Ještě vyšší částku museli vývojáři vytáhnout z kapes na Summer Game Festu, který za minutový spot chtěl asi 250 tisíc dolarů.