Producent Assassin’s Creed Shadows tvrdí, že 4 roky vývoje je pro nový díl ideální hranicí

Producent Assassin’s Creed Shadows tvrdí, že 4 roky vývoje je pro nový díl ideální hranicí
Michal Maliarov
Michal Maliarov
14. srpna 20246:54

Shadows má ze všech dílů série dosud nejdelší vývojový cyklus.

Vývojové cykly série Assassin’s Creed se za dobu její existence podstatně lišily, poslední dobou ale Ubisoft preferuje spíše delší odmlky, aby měl každý nový díl dostatečně času na kvalitní výsledek. Myslí si to i producent nejnovějšího dílu Shadows Karl Onnée, který se o tom rozpovídal v rozhovoru pro GamesIndustry.
V době vydání bude mít Assassin’s Creed Shadows za sebou 4 roky vývoje, což z něj činí nejdéle připravovaný díl série. Prozatím poslední Valhallu překonává dokonce o 25%.
"Vždycky je to balancování mezi časem a rozpočtem. Čím více máte času, tím si můžete s vývojem více vyhrát," prozradil Onnée. "Jasně, můžete přizvat na pomoc více lidí, to ale čas na vývoj nutně nezkrátí. Stále totiž potřebujete dostatek času na zpracování zpětné vazby od hráčů a členů týmu a zapracování veškerých oprav a změn."
"Myslím, že 4 roky je ideální hranice, abyste se dostali od konceptu ke zpětné vazbě a finálnímu produktu bez zbytečného spěchu," dodal.
Assassin’s Creed Shadows vychází 15. listopadu letošního roku pro PC, PS5 a Xbox Series X/S.
Partnerem rubriky Novinky je Česká spořitelna.

Doporučujeme

Články z jiných titulů