Společnost Roblox Corporation, která stojí za jednou z nejpopulárnějších “videoher“ současnosti, zveřejnila své finanční výsledky za druhé čtvrtletí a rozhodně se jí daří. Její příjmy vzrostli meziročně o 15 % na 681 milionů dolarů. Denní útrata na jednoho uživatele přitom klesla o 3 % na 11,92 dolaru. To samozřejmě neznamená, že každý z 65,5 milionů uživatelů, kteří se do téhle platformy na výrobu a hraní her denně přihlásí, tu takové peníze utratí. Spíše to poukazuje na to, že tam nezdravé množství jedinců nechává nezdravé množství peněz. Celkový počet uživatelů přitom meziročně stoupl o 25 %. V Robloxu pak nechali přes 14 miliard hodin, což je taktéž nárůst o nějakých 24 %.
Nejzajímavější ovšem je prohlášení, že tahle platforma má na to, aby ji časem denně navštěvovala miliarda uživatelů ze všech věkových a geografických skupin. To je i přes vysoký růst hodně silné tvrzení u něčeho, co vyšlo v roce 2006 a často se ve spojitosti s tím skloňují predatorní byznys praktiky cílené na děti včetně otrocké práce…