Ryan Ellis měl zaměstnancům oznámit, že nadále nebude vést vývoj.
Šéf vývoje neúspěšné střílečky Concord Ryan Ellis prý odstoupil ze své pozice ve studiu Firewalk. Podle Kotaku to měl oznámit zaměstnancům minulý týden. Toto tvrzení podporují tři různé zdroje, které jsou se situací obeznámené. "Ryan velmi věřil tomu projektu a chtěl spojit hráče, kteří si ho budou užívat. Nehledě na to, zda se mohlo něco během vývoje udělat jinak, je to skvělý člověk s velkým srdcem," řekl jeden z bývalých zaměstnanců.
Concord jenom pár týdnů po svém vydání skončil fiaskem, když se Sony rozhodlo ukončit provoz serverů pro hru. Titul prodal jenom desítky tisíc kopií a hrály ho většinou pouhé stovky hráčů. Po jeho stažení z prodeje a ukončení provozu zůstala hra terčem posměchu a nyní Sony zřejmě přemýšlí nad tím, jak ji přivést zpět k životu. Otázkou je, zda za neúspěchem hry skutečně bylo právě vedení vývoje a nebo spíše marketingová a monetizační rozhodnutí. Hra totiž byla podle většiny herního světa předurčená k neúspěchu ještě dávno před tím, než se vůbec dostala hráčům do rukou.