Kreativní šéf Dont Nod brání Deck Nine a opřel se do nenávistných komentářů ohledně Life is Strange: Double Exposure

Kreativní šéf Dont Nod brání Deck Nine a opřel se do nenávistných komentářů ohledně Life is Strange: Double Exposure
Martin Havel
Martin Havel
28. října 202410:40

Původním autorům Life is Strange se nelíbí nevybíravá kritika na adresu autorů nové série.

Kreativní šéf vývojářského studia Dont Nod Michael Koch se opřel do nevybíravých komentářů, které se valí na adresu studia Deck Nine. To vydalo další sérii Life is Strange, ve které se vrací také populární hrdinka původního Life is Strange Max Caulfield. "Od vydání LiS DE jsem viděl hodně napětí a nenávistných zpráv proti Deck Nine. Sám jsem hru ještě nehrál a netuším, jakým směrem se vydali s příběhem. Ale vím, že nic není ospravedlněním pro to, aby někdo šířil nenávist jen kvůli tomu, jak někdo napsal svoji hru," napsal Koch.
"Z toho, co jsem četl si myslím, že bych to nenapsal stejně. Ale stejný pocit jsem měl i z komiksů a Before the Storm a přesto jsem to přijal. Jsem si celkem jistý, že až si to zahraju, téměř nepoznám své postavy, ale to je neodvratné, když máte jiné autory," reaguje Koch na argumenty, že právě jeho postavy a svět tvůrci zničili.
Life is Strange: Double Exposure vychází oficiálně zítra na PS5, Xbox Series X/S, Nintendo Switch a PC. První dvě epizody jsou ovšem dostupné majitelům lepší edice v early accessu a světem se tak již šíří názory na to, jakým směrem se tvůrci vydali. Je ovšem nutné podotknout, že v recenzích se i původní Life is Strange jevilo jako "nadprůměrná adventura" a ne jako kultovní záležitost, která se ze hry později stala. Pouze čas a kompletní série tak mohou ukázat, jak si vlastně Deck Nine vedl.
Partnerem rubriky Novinky je Česká spořitelna.

Doporučujeme

Články z jiných titulů