Sequel Cyberpunku má mít nejrealističtější davy v historii
CD Projekt chce v dalším Cyberpunku vytvořit něco nevídaného. Hra má překonat jakýkoliv dosud viděný systém davu v počítačových hrách.
CD Projekt si pro další chystaný Cyberpunk staví hodně vysoké cíle. Se svou další hrou chtějí vývojáři bourat zažité pořádky a přinášet nevídané zážitky. Jeden z popisů práce na pozici, kterou aktuálně CD Projekt pro svůj Bostonský tým hledá, mluví o tom, že hlavní designer encounterů bude pracovat s designéry a tvořit ten nejpropracovanější davový systém, který se ve hrách kdy objevil.
Rozhodně to není úkol pro začátečníky, ale CD Projekt si zjevně na tento cíl věří a nehodlá se sklonit ani před velikány městských akcí jako je Rockstar s jeho Red Dead Redemption či GTA. O novém Cyberpunku se toho zatím neví moc, ale už teď je jasné, že bude muset splnit ty nejvyšší nároky a cíle. I proto se ostatně jeho vývojáři usídlili právě v Bostonu, kde mohou být blíže americké kultuře. Pokračování Cyberpunku má před sebou ještě dlouhé roky vývoje a hlavní soustředění CD Projektu ale teď směřuje k novému Zaklínači. Na detailnější novinky o tom, jak tento "nejrealističtější dav" bude skutečně fungovat, si musíme ještě počkat.