Krafton oznámil, že jeho simulátor života inZOI zaznamenal během svého prvního týdne early accessu na Steamu velký úspěch. Hře se podařilo přilákat ke koupi víc než jeden milion hráčů. Celkově hra navíc posbírala ještě větší množství lidí. Podle tiskové zprávy taky platforma pro hráči generovaný obsah ve hře přilákala asi 1,2 milionu hráčů, kteří nahráli zhruba 470 tisíc jednotek různorodého obsahu.
"Jsme vděční a nadšení, že můžeme hráčům po celém světě přinést inZOI skrze early access. Budeme i nadále aktivně komunikovat s hráči a chceme budovat inZOI jako velkou značku Kraftonu," pochvaluje si CEO Kraftonu Changhan Kim. Zpráva taky přislíbila, že hra v budoucnosti bude dostávat dodatečný obsah, podporu modifikací a taky nová města a další přídavky prostřednictvím DLC. Do plného vydání hry mají být všechny nově přidávané věci zdarma.