Studio Firewalk se loučí. Po ukončení provozu vysílají autoři Concordu poslední vzkaz světu
Vývojářské studio Firewalk zavírá nadobro své dveře a jedním z jeho posledních veřejných činů je také prohlášení, které vydává poté, co Sony oznámilo konec jeho provozu. Tvůrci v něm shrnují dobu, během které studio fungovalo a vyvíjelo se a loučí se s fanoušky.
"Firewalk začínalo s myšlenkou, že přineseme radost z multiplayeru většímu publiku. Byli jsme schopní řídit svůj rostoucí tým i navzdory pandemii a v roce 2022 vstoupili do plné produkce. Vytvořili jsme nový next-gen engine v Unreal 4 ->5 a vytvořili skvělý pocit ze hry, krásné světy a 60fps pro PS5 i PC. Vydali jsme skvělou FPS hru. I když nakonec neuspěla tak, jak bychom si přáli na přehuštěném trhu. Riskovali jsme a bojovali s hrami a některé aspekty neměly takový dopad, jak jsme doufali. Talent, který je ve Firewalk a úroveň individuálního řemesla byla ale skutečně světová a týmy herního světa budou mít velké štěstí, když s nimi budou moci pracovat. Děkujeme všem týmům, partnerům i fanouškům, kteří nás povzbuzovali," loučí se studio Firewalk na sociálních sítích.
Studio končí poté, co dlouho vyvíjený Concord zcela selhal v prodejích a nedokázal si vybudovat takřka žádnou hráčskou základnu. Provoz serverů hry byl ukončen již po dvou týdnech a včera Sony oznámilo, že ukončuje veškeré snahy titul zachránit či jakkoliv přepracovat a studio Firewalk zavírá.