Halo Infinite už se nějakou dobu ohřívá na trhu a novodobí tvůrci her této značky slibují velké věci. Svítá na lepší časy?
Studio 343 Industries, který pod pokličkou Microsoftu už nějaký ten pátek kutí hry ze série Halo, se oficiálně přejmenovává na Halo Studios a jak už název napovídá, tým se bude soustředit výhradně na tuto značku. Ve vývoji už je prý celá řada projektů postavených na Unreal Engine 5.
To je rozhodně dobrou zprávou, jelikož jde v tuto chvíli o jeden z nejprogresivnějších grafických enginů s velkými možnostmi a půjde o patřičný upgrade oproti domácímu Slipspace Engine, na kterém běží Halo Infinite. Kromě změny enginu se studio prý dočkalo i razantních změn z hlediska workflow, firemní kultury a organizace, díky čemuž se prý komunita a fanoušci budou na vývoji her podílet v mnohem větším meřítku.
"Jednou z primárních věcí, na které se chceme zaměřit je rozšířit možnosti našich světů, aby hráči měli více interakce a více zážitků. Nanite a Lumen (renderingové technologie enginu Unreal) nabízí nespočet cest, jak toho docílit a které herní průmysl zatím neviděl. Jakožto umělec se neuvěřitelně těším na to, co všechno s tím dokážeme," nechal se slyšet Chris Matthews, art director studia.
Nezbývá než si počkat, zda tento krok opravdu přinese své ovoce.