Ubisoft slibuje, že XDefiant nebude mít žádné pay to win mechaniky
Veškerý obsah, který ovlivní hratelnost bude dosažitelný hraním.
Ubisoft prozradil nové detaily o své chystané střílečce XDefiant a slibuje, že monetizace nebude mít zásadní vliv na hratelnost. Všechny doplňky, které hráčům budou poskytovat výhodu, budou dostupné nejen skrze platby za reálné peníze, ale také za hraní hry samotné.
"Jakýkoliv obsah s dopadem na hratelnost bude možné zakoupit a také získat skrze výzvy ve hře, abychom zajistili férovost v naší komunitě. Jako příklad můžeme uvést DedSec frakci v Preseason. Ta bude k zakoupení a nebo odemknutelná skrze výzvu, která vyžaduje získat 700k XP," vysvětlují tvůrci.
Samozřejmě je potřeba vzít v potaz také to, kolik dosažení takového cíle zabere času. Vzpomeňme například na slavný případ Star Wars: Battlefront, kde byly také předměty dostupné za hraní, ale vyžadovaly takový grind, že to byla spíše iluze. Doufejme, že v tomto případě to tak nebude.
XDefiant vyjde již zítra po velmi turbulentním vývoji, který zahrnoval i několik odkladů hry. Ty přišly například i kvůli nesplněné certifikaci pro konzole. Hra vyjde na Xbox Series X/S, PS5 a PC. Partnerem rubriky Novinky je společnost STR8.