Velcí vydavatelé příliš rychle opouštějí své live service hry, tvrdí šéf Warframe

Velcí vydavatelé příliš rychle opouštějí své live service hry, tvrdí šéf Warframe
Martin Havel
Martin Havel
22. července 202410:31

Měli by velcí vydavatelé u svých titulů vydržet déle?

CEO společnosti Digital Extremes Steve Sinclair tvrdí, že společnosti vydávající live service hry by v ně měly mít větší důvěru a nevzdávat to hned na začátku. "Myslí si, že vydání je takové, že to prostě dáte a nebo se na to vykašlete. Tak to není. Mají finanční cesty, jak vydržet a stejně to nikdy nedělají. Vydají hru, nefunguje jim to, tak ji zahodí," kritizuje Sinclair.
"Není to trochu škoda, když dáte několik roků na tvorbě systémů a technologií pro odstartování komunity a protože provozní náklady jsou vysoké a ve chvíli, kdy vidíte špatná čísla tak se vyděsíte a odejdete. Viděli jsme několik her s obrovským potenciálem, které byly opuštěné až příliš brzy," pokračoval Sinclair.
A je pravdou, že mnohé tituly právě od velkých vydavatelů skutečně svoji cestu ke konci měly poměrně krátkou. Namátkou třeba takový Anthem či Crossfire X. Naproti tomu Warframe, za nímž Sinclair stojí je hrou, která vyšla v roce 2013 a stále se jí daří držet si popularitu a zůstávat aktivní.
Partnerem rubriky Novinky je Česká spořitelna.

Doporučujeme

Články z jiných titulů