Virtuální realita není por Microsoft aktuálně zajímavá. Prohlásil to šéf Xbox Game Studios
Bohužel má asi pravdu.
Říkali jste si někdy, proč se Microsoft nepustil do závodů v dobývání virtuální reality jako jeho technologičtí konkurenti? Podle šéfa Xbox Game Studios, Matta Bootyho, je to proto, že aktuálně není o tuhle technologii dostatečný zájem, aby se to společnosti vyplatilo. Jeho slova přitom potvrzuje zájem o konkureční PlayStation VR2, o který se při své cen přesahující 13 000 Kč a malé nabídce her zákazníci zrovna neperou. Právě vysoká cena spojená s absencí titulů schopných sety pro virtuální realitu prodávat ve velkém se hlavním problémem, se kterým se v rámci videoherního průmyslu VR technologie potýká.
Změnit by to přitom paradoxně mohlo zapojení většího počtu společností, které by navýšilo počty majitelů těchto zařízení, čímž by se vytvořilo zajímavější prostředí pro vývojáře. Současná situace tak připomíná začarovaný kruh, ze kterého může poskytnout únik jenom nějaká skutečně revoluční technologie či titul.