Vývoj hry Anthem trval jen 15 měsíců. Informaci prozradil bývalý zaměstnanec studia BioWare
Katastrofa EA zametená pod koberec.
Děsivě špatná hra The Lord of the Rings: Gollum má jednu zajímavou dohru. Zatímco titul studia Daedalic Entertainment už recenzenti i hráči na Metacriticu stačili rituálně spálit a jeho popel rozprášit do všech světových stran, vývojáři začali sdílet ukázky podobných případů, na kterých sami pracovali. Jeden z hlavních vývojářů megakolosálního průšvihu EA, kooperativní střílečky Anthem s “Iron Man“ obleky, Ian Saterdalen, při té příležitosti vypustil do světa bombu v podobě prohlášení, že hra byla ve vývoji jenom 15 měsíců. Údajně si to vyžádalo samo EA a vývojáři museli na projektu dělat i 90 hodin týdně, aby šibeniční termín stihli. Společnost pak měla o tom, že hra není připravená na vydání vědět, ale stejně ji vypustila. Nová verze hry, která byla hráčům slíbena a následně se zametla pod koberec, měla být údajně skvělá, jenže nikdy nedostala šanci. V podstatě se tak potvrzují nejrůznější dřívější úniky informací a spekulace, o kterých se mluvilo a EA je kategoricky popírala.