Vývoj hry Anthem trval jen 15 měsíců. Informaci prozradil bývalý zaměstnanec studia BioWare

Vývoj hry Anthem trval jen 15 měsíců. Informaci prozradil bývalý zaměstnanec studia BioWare

Katastrofa EA zametená pod koberec.

Děsivě špatná hra The Lord of the Rings: Gollum má jednu zajímavou dohru. Zatímco titul studia Daedalic Entertainment už recenzenti i hráči na Metacriticu stačili rituálně spálit a jeho popel rozprášit do všech světových stran, vývojáři začali sdílet ukázky podobných případů, na kterých sami pracovali. Jeden z hlavních vývojářů megakolosálního průšvihu EA, kooperativní střílečky Anthem s “Iron Man“ obleky, Ian Saterdalen, při té příležitosti vypustil do světa bombu v podobě prohlášení, že hra byla ve vývoji jenom 15 měsíců.
Údajně si to vyžádalo samo EA a vývojáři museli na projektu dělat i 90 hodin týdně, aby šibeniční termín stihli. Společnost pak měla o tom, že hra není připravená na vydání vědět, ale stejně ji vypustila. Nová verze hry, která byla hráčům slíbena a následně se zametla pod koberec, měla být údajně skvělá, jenže nikdy nedostala šanci. V podstatě se tak potvrzují nejrůznější dřívější úniky informací a spekulace, o kterých se mluvilo a EA je kategoricky popírala.

Doporučujeme

Články z jiných titulů