Poslední patch pro Diablo IV se, velice mírně řečeno, tak docela nevyvedl. Komunita zuří, a vývojáři svolali pohotovostní stream, který si můžete pustit níže, ve kterém se pokusili vysvětlit nepopulární změny. Výsledek ovšem nebyl takový, v jaký hráči doufali. Největší oslabení herních tříd a jejich buildů zůstane. Autoři prý sice chápou, že oslabení silných buildů není zábava, a hrozně je to mrzí, stejně si ale pojedou svou, ačkoliv podobný patch už v budoucnu neplánují.
Především u posledního oznámení pochybujeme, že ho vývojáři dodrží. Současný postup totiž ve spojení s nutností zakládat si každou sezónu novou postavu naznačuje, kterým směrem při balancování se bude Diablo IV ubírat. Příliš rychlý postup hrou by totiž mohl poškodit příjmy z mikrotransakcí, o které zde jde především. Patch 1.1.1 má nicméně přinést některé vítané změny jako je snížení ceny respecu cca o 40 %, dodatečný slot v truhle nebo navýšení maximálního počtu elixírů v jedné záložce na 99.