Za špatné prodeje Prince of Persia: The Lost Crown si Ubisoft může sám, tvrdí šéf vydání Larianu
Šéf vydávání her ve studiu Larian si nebral servítky a opřel se do Ubisoftu.
Šéf vydávání her ve studiu Larian se na sociální síti X opřel do Ubisoftu poté, co společnost rozpustila tým stojící za kritiky uznávaným Prince of Persia: The Lost Crown. Chybou ze strany vydavatele podle něj bylo mimo jiné to, že hra nebyla od začátku na Steamu, ale pouze na Epic Games Store a Ubisoft Store. "Poslední hra, která si vedla slušně na jejich platformě, bylo pravděpodobně Far Cry 6 v roce 2021," podotkl Michael Douse.
"The Crew, Mirage a Avatar vyšly v roce 2023 a nevedly si nijak dobře. Takže si dokážete domyslet, že předplatná byla zrovna nízko v roce 2024, když Prince of Persia vyšel. Takže hráči celkově jejich obchod moc nepouštěli. Kdyby to vyšlo na Steamu, byl by to nejen obchodní úspěch, ale také by pravděpodobně přišlo i pokračování," popisoval. "Je to tak zvrácená strategie. Nejtěžší věc je udělat 85+ hru. Je mnohem jednodušší ji vydat. Nemělo by to být děláno tak, jak to proběhlo," pokračoval v kritice.
Tato kritika přichází v reakci na to, že pokračování Prince of Persia: The Lost Crown nevznikne právě z toho důvodu, že se hra dostatečně neprodávala. Jak ale je vidět, sám Ubisoft udělal množství nevydařených rozhodnutí, která hře dosažení lepších výsledků v podstatě znemožnila.