Zpackané vydání Concordu Sony zřejmě skutečně bolí. Hra měla společnost údajně stát 400 milionů dolarů
V zásadě se aktuálně dá říct, že pokud bychom náklady na Concord rozložili na dobu jeho fungování, stál každý týden Sony asi 200 milionů dolarů.
Podle autorů podcastu Sacred Symbols zaměřeného na PlayStation se nevydařené vydání týmové střílečky Concord Sony skutečně prodražilo. Vývoj hry totiž dle tvrzení "někoho, kdo pracoval na Concordu" stál asi čtyři sta milionů dolarů.
Částka skutečně zarážející výše, která je překvapivá i s přihlédnutím k dlouhé době vývoje, okamžitě šokovala takřka celý herní svět. Titul, který vydržel v provozu pouhé dva týdny se totiž v případě pravdivosti této informace řadí mezi nejdražší hry všech dob. Podle tvrzení téhož zdroje taky za neúspěchem stála "toxická pozitivita", která stála v cestě konstruktivní kritice a potenciálním úpravám při tvorbě hry.
Následky nevydařeného vydání hry na sebe nenechaly dlouho čekat a šéf vývoje ve studiu Firewalk již odstoupil ze svojí pozice.